Slipdamm i ögonfransarna..

Tjosan!
Nu har jag slipat allt Håkan spacklat...
Åh hej vad det går...
Jag hade en gång en fin frisyr...
Jag har numer än lite mindre fin frisyr med färgen spackelgrå..
Ja ni ser alla hemliga beundrare vilken tur Håkan har...

Nu ska jag ta Abbebabbe med mej och trippa ner på
Astors Färg och köpa bred maskeringstejp som jag så klart glömde idag!
Och nej....tänker inte alls fixa frillan innan...

Love me or leave me är mitt motto...

Bjuder er på en av Håkans och mina låtar...
Han säger den handlar om då vi träffades...
Vad säger du Christin...sommaren 2004 Ann Håkan och Gyllene Tider..:))


Kommentarer
Annica

Jamen självklart!! Två stycken! Tyvärr för långt borta för att jag ska kunna avgöra om det var något att titta på eller inte... ;-)

2008-05-26 @ 16:08:07
URL: http://anja72.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0