Snart så

Snart är jag hon med saaben igen på Motorcentrum.
Ringde nyss och jagade på försäljaren om extranyckel samt servicebok som vi inte fått
då dom inte hittade det???
Eh...en inte ens två år gammal bil och dom har slarvat bort?
Ja se karlar...

Sedan ringde jag om småfel jag hittat...inga stora men vi har nybilsgarantin och då kör jag!
Jag är en nitisk kund..säkert skitjobbig!
Som en böld i arlset på en en lång tågresa typ..
Men batalar jag (vi) 200000 för en bil så ska det vara topptrim!
Pönkt!


Kommentarer
Linda

Självklart ska bilen vara i topp när man köper den, så klaga på du =) Jag är likadan.



Hoppas ni får en trevlig helg!

2008-05-23 @ 15:27:33
URL: http://killmamman.blogg.se/
Cim

Böld i arslet på en cykelsemester på gotland är bättre fanv ad ont det måste göra att cykla då... hahahahahah =)

kramen o ha en underbar helg o tänk på att bensinen är dyr!!!!!

2008-05-23 @ 15:31:05
URL: http://nygiftafrun.blogg.se/
Annica

Dum vet jag inte om jag kan kalla det.

Men andra människor behandlar mig så som jag inte skulle behandla någon som jag kallar vän.

Sen hatar jag orättvisor. Och att bli orättvistbehandlad gör mig otroligt ledsen. Sen om det är med vilja eller inte har ingen betydelse. Det gör ont.

Och när det sen händer gång på gång. Om och om igen. Och det upprepas fast man pratar om det.

Ja då till slut rinner bägaren över.

Och eftersom jag vet att alla inblandade läser bloggen så kände jag bara att: Nu skriver jag så får de som känner sig träffade ta åt sig och man kanske kan få nån att tänka efter nästa gång.

De andra... Ja vad ska man göra med dom som inte är läskunniga...?

2008-05-23 @ 15:53:29
URL: http://anja72.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0