hjulen på bilen dom går runt runt runt runt....

.....och Håkan i Birsta han går in o ut in o ut in o ut...
HEJ!
Vi har varit på turne´!
Jag har fått mitt Birstabegär tillfredsställt åtminstone tills i morgon:))

Vi började med att lämna vår bil på Motorcentrum klockan halv nio.
Fick vänta ett tag tills vi fick en lånebil..
En sprojlans ny 08:a kom dom med...eller jao nästan ny då!

Iväg det bar och kollades in riktigt var Ryggis ligger så jag inte
åker vilse på måndag!
Sedan bar det iväg mot Birsta...
Såklart hade jag en plan!
Vi började på IKEArestaurangen halv tio!
Med vad?
JO! Frukost så klart!
Läs muta till Håkan!
IKEA är fiffiga dom! Kamprad är min Idol!
Jag åt 2 frallor,1 ostskiva,2 salamiskivor,1skiva rökt skina och ett kokt ägg och drack kaffe!
Håkan tog äggröra,prinskorv,2 frallor,1 ostskiva,2 salamiskivor,1 skinkskiva och drack kaffe!
Vi betalade bara 35 spänn för allt!
Och gott är det också!
Jahadå!
Håkan bidde mätt och jag placerade honom i en soffa i foajen till IKEA och gled raskt in !
Köpte mina värmeljus och STORA vita blockljus för ynka 9 spänn styck!
Hallelujamoment!
Raggade upp Håkan och vi gick till Överskottsbolaget!Där blev det nyttiga saker som
plastpåsar,fryspåsar,disksvampar och tandkräm!
Tog oss en sväng inne på själva Birsta City också!
Kollade lite julklappar på Lagerhaus som ska handlas tror jag!
Därefter fick bilen rulla till Maxi!
Där inhandlades lite småplock till dagens middag som för övrigt blir
hemmagjorda burgare med rödlök bacon räksallad och tomat i grova bröd!
Till det gör jag bara sallad på grönsallad,paprika,purjo,gurka tomater och majs!
Ja godis köptes med ....så klart!
Sedan trippade vi ner till Expert och kollade läget bara!
Systembolaget fick sej ett besök och middagsöl inhandlades!
Rusta hann vi med !Där jag hittade superfina panelgardiner till Pontus rum i färgerna
Latte,beiget och kakao för endast 79:-! Exakt dom färger hans rum är målade i.Kalas!
En duk i vitt med silvertrådar köptes också för ynka 15 spänn! Passar perfekt
på soffbordet nu då gardinerna i rummet är i vita med silverstjärnor! Tjolahopp!

Väl inne på Rusta så tappade Håkan bort mej.Så då vi gick ut sa han att nästa
gång ska han köpa en sådan där orange cykelvimpel man har till småbarnen och
spänna fast i rumpan på mej så han ser över hyllorna var jag är!:))

Precis då vi går ut därifrån messar Motorcentrum och vi får hämta bilen! Snacka om tajming!

Nu är Håkan lite trött och vilar på söta örat! Jojo det tar på krafterna att gå på Birsta!


Kommentarer
Jen

Men det låter som ni har varit fett aktiva härligt. Shit käkade ni inte den nya cheesecaken på Ikea, såg nån reklam om den. Kram

2008-11-21 @ 13:17:55
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Maria

Hej sötis !

Låter som att ni handlat en hel del :-) Roligt men det tar på krafterna som sagt..

Jag, vi har gjort allt vi kan med sonen och inget funkar..

Rent ut sagt för jävligt jobbigt för det påverkar hela familjen..

Ha en skön kväll !

Kram

2008-11-21 @ 13:25:47
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Anonym

Birsta,det var inte igår jag var där. Visst vart det likt? :-D

2008-11-21 @ 13:33:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Nettan

Haha! En sån vimpel ska jag köpa till morsan i julklapp! Hon är lite.... kortvuxen, 1.52 över havet, så hon kan behöva en sån! Tror du hon blir glad?



Kan forstätta listan på min blogg: 22.16 jordnötter

22.25 ny GT hehe sen tar vi ton:P

2008-11-21 @ 13:48:59
URL: http://abvl.blogg.se/
Kattis

Wow, vad ni hann med mycket på förmiddagen.

Rutinerade i detta. Så skönt.

Ha det gott!

KRAM

2008-11-21 @ 14:25:20
URL: http://kattis11.blogg.se/
Ulrika

Ojoj, vad nihann med mycket. :)

Sån tur att Timrå vann igår, grattis!!

Härligt med tips på bloggar, ska in och läsa!



Jag vill tacka för din helt underbara kommentar som du skrev igårkväll. Jag har inga ord, kan bara tacka så hemskt mycket, jag blev verkligen glad för dina ord.

Ha en fin fredag och middagsmaten lät inte alls dum. :)

Tusen kramar till dig fina Ann.

2008-11-21 @ 14:30:32
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
pelle

Tack ska du ha, alltid skoj att få komplimanger! Din blogg är också väldigt trevlig, jag gillade IKEA-restaurangbiten - det är jävla billigt där alltså. Kamprad har hittat ett säljande koncept; billigheten ;D

2008-11-21 @ 15:07:39
URL: http://pellespersonliga.se
Lotta

Det lät som en jätterolig dag i mina öron =)

2008-11-21 @ 19:54:22
URL: http://lottsfi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0