Jag älskar Kamprad!

Tjohalhopp!
Här drogs igång med städning av Pontus rum!
Nu snackar vi STÄDNING!
Alla med tonåringar i huset vet att det blir lite si och så
med den historien!
Men nu var han utflugen och jag röck in!
Tjo vad det gick!
Allt är rent där inne...
Fönsterna skiner med NYA gardiner!
Sängen är helt nybäddad!
Överkastet tvättat!
Allt undanplockat och inlagt i garderober i stället
för drivor i soffan!
MEN!
Då jag gjort allt så satt jag mej där inne...
Kollar runt....
Hm...
Han har en lång svart tevebänk...SVART! Ja ni fattar!
Varenda dammkorn syns...
Och även ett svart bord....
Ut till köket till Håkan det bar!
Nu har jag en plan var mina ord!
Han höjde inte ens ett ögonbryn...utan sa bara jaha var ska du?
Tack och bock!
Ikea såklart!
Håkan lämpade av mej och drog till stan för att övningsköra med Pontus...
Jag susade in på ett IKEA där man kunde tro att alla hemlösa i hela sverige var!
Jäklars vad folk!
Tanterna var som galna...
Nå väl!
Jag styrde kosan mot Bord...IKEA har ju superbilliga bord av märket Lack nu..
Sagt och gjort ...2 styckna i ljus ek fick komma hem till oss..
Så nu är den svarta tevebänken borta...
Soffan har fått ett nytt bord...
Bordet fick en ny duk och två vita ljusfat med vita blockljus på.
Fönstret fick en ny vit lampa så länge tills staken ska upp!
Jag blev nöjd och Kamprad fick åt sej några spänn!
Sonen har ingen aning om att det är omgjort mer än att han vet jag köpt borden!

NU är jag värd en öl och en ljuvlig dusch innan vi drar ner till O´learys!


Ps.Kort kommer på härligheten i morgon då Vickan kommer med kameran:))


Kommentarer
Gabbi

Låter fint!!

Å så klart...du e värd flera öl...

Hahahha

Ha en fin kväll..

Kram

2008-11-22 @ 14:45:31
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Camilla

Hallobn!



Tack för tipset... Nu ska jag också ta en sväng förbi IKEA och kolla på några möbler till ungdomarna där hemma...



Fanny håller på med scrapping och Vicky har inte några bra förvaringsutrymmen...



Ha det trevligt ikväll!

2008-11-22 @ 15:28:23
URL: http://gevalium.blogg.se/
Jen

Hm och jag sitter och tittar i Ikeakatalogen på förvarning till hallen. Kram

2008-11-22 @ 15:53:03
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0