Detta är jag!

Jag är mamma till 500 %  då barnen är här!
Då dom inte är här nöjjer jag mej med 100 % då jag trots allt litar
på deras far i och hans faderskap(även om inte Vickan och han drar jämt alltid)
Jag är :
Glad (oftast)
Snäll!
Rolig(jo jag har mina ljusa)
Sexig säger vissa....hahahah
Liten!
Fräck!
Omtänksam !Egentligen ska detta stå med STORA bokstäver man jag är lite blyg så:))
Är en jävel på att laga mat!
Älskar som en Gudinna!
Älskar jag så älskar jag till 500 %!
Pedant!
Rosa tjej!(tant?)
Tycker om att ta mej ett järn då inte barnen är här! Ser inget fel i det!
HATAR fläckar på kläder! Fatta vilket gissel det var under småbarnstiden!
Skrattar ofta och HÖGT!
Har enligt min  son väldigt Lååååååååååånga bröst!
Blond!
Ettrig!
Hund älskare!
Bokmal!
En livsnjutare!
En uppskattad granne (fick jag höra i morse då grannen här ovan bad mej
passa deras katt Bosse då dom åker utomlands den 10 december)
Inredningstokig!
Kan vara onödigt grinig!
Snarstucken vid vissa tillfällen!
Har häftigt temperament!
Illaluktande fötter i bland!
Låter säkert sur fast jag inte är det!
Rapar som en karl!
Fiser som ett vulkanutbrott!


Well! What to say!
Love me or leave me!

Utmanar nu ALLA som läser detta att skriva en lista på hur dom är som person!
Man måste kunna se det vackra man har inom sej och även det fula!





Kommentarer
Fru Wile´n

Vilken härlig lista Ann !

Nån dag kanske jag tar mig i kragen, återfår min blogglust och skriver en lista jag med....Men just nu blir det inte. Ha en trevlig helg vännen!

2008-11-14 @ 17:00:47
URL: http://helu76.blogg.se/
Junitjej [Vinn smink!]

Visst var det en flaska Cola Light!

http://junitjejen.se/2008/november/ratt-svar.aspx

Du svarade rätt!! GRATTIS!

2008-11-14 @ 17:37:50
URL: http://junitjejen.se
Gabriella

Ah, herregud, vilken utmaning! Jag ar inte sa bra pa santdar sjalvrannsakande, men jag ska gora mitt basta, i morgon, kanske...

2008-11-14 @ 23:16:21
URL: http://ibag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0