Vi gled hem

Tjosan!
NU är vi hemma!
Gick smärtfritt!
Var och handlade lite till mamsen o pappsen också
då det var för halt för pappa att slira med tusenkubikaren
ute tyckte jag...Ja Rullatorn alltså...
Gott fika fick vi och lite glada skratt som vanligt då man
kommer till mamma o pappa.Och allt beroende på
hennes dåliga hörsel ..Ja så tokigt det kan bli! Men
hon tar inte illa upp inte! Nehedå! Inte stålmorsan inte!

Så nu är vi hemma och har gjort fredag!Skönt!
Ska laga mat sedan bara och mysa på!
Filmtittande med chips blir det!
Namnam!

Gjorde bort mej lite på Ica också...ovanligt?? Näe inte direkt!
Jag skulle posta brev...hade icakortet i handen ...trodde jag.
I samma sekund som breven försvinner ner i lådan blir jag iskall!
KORTET!
Kommer precis en man förbi och jag känner desperationen så jag bara
kastar mej över honom och ropar halvt hystersikt"icakortet bara försvann`!!!!!!!!!!!!"
Vad säger du säger han! La du det på lådan?
JA! Säger jag fortfarande lite halvt uppriven...
MEN innan mannen hinner säga något så kommer jag på!
Jackfickan så klart!
Mycket riktigt där är det!
PHU!
Mannen kan i lugn o ro gå in och handla sin fredagsmat och jag trippar som inget hänt in på
Ica där Håkan som bäst pantar flaskor lyckligt ovetande om min fadäs!
Han vet nu! Och det är som han säger! "Dej har jag fått för mina synder och fy fasen så kul
jag måste haft!"


Kommentarer
Nettan

Haha vilken skön inställning:-)

Brukar också vara rätt bra på att göra bort mig;-)



Tack för kommentaren, alltid kul att få lite positiv feedback.

2008-11-14 @ 13:23:29
URL: http://abvl.blogg.se/
mie

Mohahaha..tack för skrattattacken jag fick=)))))

Gud så himla roligt hahaha...Nu kan jag inte sluta skratta heller=). Ha en underbar fredag=) Kram!

2008-11-14 @ 14:44:16
URL: http://mies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0