Bjud upp

..din man/fru/sambo/
eller tänk på gammal kärlek..
Njut!


Kommentarer
Anki

Oj oj nja dans till detta blev det inte...

Men vin har jag fått och fläskfile sås och pressad potatis !!!

F-n vi måste ses snart-

Massor av kramar !

2008-09-19 @ 19:11:50
Anki igen

Du du vi va på bio förra fredagen jodå BIO som jag inte varit på på 3 år, såg Patrik 1,5 åh den va mysig !!!!

_Du vi måste ses.........

2008-09-19 @ 19:14:55
Ann

Svar till Anki!

Men herre gud....dansar du inte till detta???

Bio? 3 år????? Oj! Okej...den har jag inte sett däremot...

Japp klart vi måste!

Svänga omkring lite...Du! Har pojkarna fortfarande t-shirt och solglasägon?;))

2008-09-19 @ 19:21:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
whatthefuck

Hahahaha, nej ursch!!! Jag är trogen Take That fan... jag kan inte dansa till dessa copycats ;)

2008-09-19 @ 22:00:43
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0