Absolutely Fab!

award-fran-merja


Den här fina awarden har jag fått av Ejmis

Jag ska nu lämna den till några av mina favvobloggar!
Ger den Till ALLA men som Ejmis nämner jag några!

Titti ...För att hon är en fantastisk mamma till sina söta barn!
En tjej med go i! Samt att hon alltid har ett snällt ord till övers då
man känner sej lite nere!

Sötaste A...För att hon behöver det just nu!KRAM
OCH för att det är hennes förtjänst att min design är så snygg:)


Ta med er awarden nu alla som vill, skicka den vidare och förgyll dagen för en bloggvän


Kommentarer
A

Tack =)

2009-04-01 @ 08:24:18
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Titti

hihi, tac vad du är gullig!

2009-04-01 @ 08:44:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0