Blondes have more fun...

...eller nåt!

Dagen har förflutit bra!
Ljus har inhandlats på IKEA...jag är ju storkonsument på dessa
ting!Lite lattjo sugrör till Tobbes fredagsgrogg(Enbart Cocacola) slank också
ner i påsen!
Sedan var det mathandling på Maxi...Vi ramlade runt bland andra fredagshandlande människor
i lugn takt,träffade bekanta och myste på...Ica är lite ett nyktert(förhoppningsvis)alternativ till
krogen.Man går och minglar bland provsmakningarna och småpratar och trängs..
Sedan betalar man och åker hem...skillnaden är väll då kanske att toakön sällan är lika lång..
och folk pratar lite mindre sluddrigt..

MAX var nästa stopp!
Friscomål! MUMMA!
Tills Jag säger...Nämen fasen! Jag tog ju fram hemmagjorda burgare i morse som jag
tänkte vi skulle äta idag!
Nu blir det ju typ dubbelburgare!
Attans!
Känner mej inte SÅ sugen just nu på burgare..men men!

Därefter begav vi oss till mammsen o pappsen där stockholm,När lammen tystnar,
Farmor,köttfärs,hockey var samtalsämnena!

Till slut så hämtade vi upp ynglen på skolan och åkte på
Birsta där Vickan då skulle inhandla nytt tills ikväll..
Det bidde jeanstights och en jättefin tunika...eller tröjja...eller ja va fasen man
nu kallar den..
Fint var det och i mammas storlek...ibland är jag tacksam att jag är liten i växten;))


Kommentarer
Anki

Låter som en trevlig dag! Hoppas helgen fortsätter i samma känsla.

2009-02-20 @ 17:49:56
URL: http://anncatrine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0