Riktig slappardag!

Vi har bara slappat idag!
Tittat på gamla serier på teven
fikat god frukost och inte gjort
mer än nöden kräver.
Min rygg är lite sisådär idag så det har varit
skönt att bara vara!
Till middag blir det också enkelt.Fick lagomt med kyckling över igår då jag stekt
så det räcker till två.Får bli pastasås med paprika,färska champinjoner,purjo
creme fraiche och lite kryddor!
Gott och enkelt!

Tobbe ringde förrut och gav rapport om vad som sker nu i veckan och nästa..
Mycket visste jag i och för sej..:)
Kommer bli två fullspäckade veckor så denna slöa helg
kan jag med gott samvete ta mej!

Helgen om två veckor blir absolut inte så lugn.
Fredagen blir det säng i tid.Lördagmorgon vid 8 styr vi kosan mot
Hudiksvall för Tobbe har turnering.2 matcher ska avverkas sedan får vi blåsa hem
då Jag Håkan och Tobbe ska på Timrås sista hemmamatch(i grundserien).
Vickan ska på disco hon:)
På söndagen har Vickan träning och klockan tre ska Håkan och jag på Bio.
Män som hatar kvinnor har premiär den dagen och då det fanns tid på dagen
så går vi då så slipper barnen vara ensam kvällstid..


Kommentarer
Åsa.S

Det låter som ni har fullt upp då... tur ni tagit igen er nu då! =)



Kram kram!

2009-02-15 @ 15:37:02
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Gabriella

Vi slappar har hemma, vi med!

2009-02-15 @ 15:55:00
URL: http://ibag.blogg.se/
Jen

Har du läst dom böckerna? Oj fullt ös, fast det är ju kul att det händer nåt haha kram

2009-02-15 @ 15:57:03
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0