Utmanad

Jag har nu blivit utmanad av Kattis denna gång, denna utmaning hakar jag givetvis på.

Den går till på följande sätt:

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar. "

Jag börjar med samma som Jonas startade med:

1. Jag låser aldrig (nästan)badrumsdörren.Oftast stänger jag den inte ens..
Jo om jag gör the Big One såklart!

2. Jag HATAR att göra The Big One på morgonen innan kaffet..
     Fingrarna är ju inte vakna för sådana aktiviteter då

3.  Bäddar alltid sängen direkt på morgonen! I know! Man ska inte!
      Men är det helg  och Håkan sover så får det så klart vara tills han vaknat:)

4. Åker jag hiss roar jag mej med att kolla näshår och klämma pormaskar i hisspegeln...
     Jepp! Snuskfia!

5.  Det kan hända jag biter på tånaglarna!
     Varför??? Därför att jag kan!

6. Har ett otroligt sifferminne! Nästan sjukt!
    Bra något blev utvecklat som det skulle även på mej!

7. Kan nästan Povel Ramels "Diggar dej" utantill..
    Reason?? Ingen aning!

8. Har otroligt bra organisationsförmåga vad det än gäller...
   
Kanske jag varit 15-barnsmamma i mitt tidigare liv????


Jaha så ska jag ge denna till minst 8 styckna och länkar vill inte funka nu så jag gör så här!
Ni som vill gör den!




Kommentarer
Eva

Ha-ha, du är rolig du! :-))

Ha en riktigt bra torsdag.

2009-02-05 @ 07:26:45
URL: http://soscary.blogg.se/
Issa

Ja, trist att bli sjuk igen! Känner mig lite vissen! Munsår, fy fan! Jag hatar det! Jorå, jag fattde det himla bra!:D Så nu blir det mycket youtube! :D Japp imorgon är det Greys, kan knappt bärga mig!! Bli uppstigning i tid, så man hinner ladda ner och se på engång! Orka inte vänta halva dan! :) Ska ni göra något särskilt i helgen? Kramis!

2009-02-05 @ 08:15:44
Issa

Vad trevligt:) ja, kanske kan komma förbi en sväng imorgon och lämna den? Var så länge sedan man såg era ansikten! :P Kram!

2009-02-05 @ 08:22:49
Anonym

Godmorgon fröken, kul att läsa. Här snöar det. Kram i massor

2009-02-05 @ 08:40:29
Jeanette

Morning vännen!

Även om jag inte haft mailkontakt med dig tidigare så skickar jag ett mail senare idag med uppgifter till min låsta blogg, sen om du vill gå in där eller inte är ju helt och hållet frivilligt förstås ;)

Kram

2009-02-05 @ 08:59:50
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Kattis

Godmorgon!

Kul läsning, fast en del visste jag ju.....har vi bloggat ett tag då??

När jag läser om ditt spöken så vill jag nog inte träffa nåt.....förr tyckte jag det skulla vara kul...men inte nu längre. Den spänningen kan vara.

KRAM ;D

2009-02-05 @ 09:35:50
URL: http://kattis11.blogg.se/
ejmis

Kul att läsa om dina egenheter ;)

2009-02-05 @ 19:58:16
URL: http://ejmis.blogg.se/
Annelie

Hahhaha, det är alltid kul att få veta lite mer om dom som man följer =)



Ha en härlig helg!

2009-02-06 @ 11:29:27
URL: http://rospinglan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0