Attjo attjo prosit!

Ja tjena!
Snablar vilken praktförkylning jag drog på mej!
Näsan kliar och jag nyser och nyser och nyser!
MEN febern håller sej någorlunda nere ...skönt!

Jäjä!

Filmen vi hyrde blev denna!

Håkan är just nu och hämtar biljetter till hockeyn i morgon då
PEABs kontor ringde och hade två styckna som ingen skulle ha!
Perfekt!
Är bra platser då dom är sponsor!
SKÖNT ...då kanske jag kan gå i allafall!
Och kan jag inte får Håkan ta med sej någon annan!
Men sälja lotter får vara!
Tänker inte stå och må dåligt...


Kommentarer
Pernilla

Skönt att du är G.

/P

2009-01-09 @ 15:46:52
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Susan

Den har jag sett...men minns inte vad jag tyckte dock.



Skönt att febern håller sig nere.



Kramar

2009-01-09 @ 16:01:45
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0