Onödig(?) info igen!

Älskar ju sådana här heltonödiginfolistor..
Stal den av Alexandra



1. Fullständigt namn? - Ann Viktoria Åslund

2. Tkr du om din mamma & pappa? - Klart jag gör!

3. Vart bor du? - Timrå

4. Bor tillsammans med? - Håkan,Vickan,Tobbe,Pontus,Abbe,Mingla och Roger:)

5. Husdjur? - Hund och hamster

6. Färg på ditt hus? - Eh....??? Hm.....Tegelgult kanske?? Hahaha har ingen aning om färgen på mitt eget hus??

7. När är du född? - En solig dag i maj!

8. Födelsemärken - Jhahadå...två på låret och ett på armen och ett liiiiiitet på ryggen!

9. Vilket år tog du studenten? - Oj..1986

10. Något jobb? - Är ju lite sjukskriven just nu men snart så:)

11. När ska du sova ikväll? -När jag blir trött??

13. Duschat idag? - Inte ännu...

14. Kramat någon idag? - Ja

15. Pussat någon idag? - Ja

16. Vad har du ätit? - En macka med ost och skinka...2 chokladbollar,makaroner och korvstroganoff.

17. Dagens klädsel? - jeans ,knallrosa tröjja

19. Dagens sötnos? - Håkan måste det ju va då

20. Dagens roligaste händelse? - Att jag fortfarande har 28" i jeans:))

21. Har du många vänner? - Lagom

22. Hur många har du kysst? - Av vad?? I hela mitt liv eller idag?? Gäller det i hela mitt liv så ork ja int räkna...

23. Vem kramade du senast? - Håkan

24. Hur många vill du ha sex med? - Eh...

25. Hur många har varit otrogna med dig? - 3  vad jag vet...Dumt urdumt...

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - hm...Håkan

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jag älskar dej...från Vickan


FAVORIT:

31. Film? - Top Gun! ALLTID!

32. Låt? - Goodbye my lover

33. Mat? - Allt grillat!

34. Dryck? - Vatten och öl!

37. Stad? - Har ju en viss förkärlek till Stockholm

38. Land? - Sverige =)

39. Ämne i skolan? - Svenska!

40. År? - Oh...





SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - hm...Tobbes Fröken..måste ringa henne i kväll

42. Personen du kysste? - Håkan..

43. Gången du spydde? - December förrförra året

44. Gången du grät? - I förra veckan

45. Pizzan du åt? - Förra veckan....hemmagjord

46. Gången du var i Göteborg? - 1994

47. Gången du var i Stockholm? - Maj -08

48. Gången du var full? - Ett tag sedan

49. Gången du var hög? - No way!



ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? -Hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa

54. Tv-spel eller datorspel? - Inget av dom....allergisk!

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - U said what????

58. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga....Låt mej välja själv;)

59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother

60. Svart hår eller blont? - Blont

61. Blå ögon eller bruna? - Blå ögon

62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD!

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm...

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca-cola eller fanta? - Fanta

66. Pizza eller kebab? - Pizza

67. Randigt eller prickigt? - randigt

68. Älska eller älskas? - Det ena utesluter ju inte det andra...

69. Leva eller dö? - Leva!



ANTAL:

70. Personer du älskar? - Familj och de närmsta

71. Personer du hatar? - En och en halv...

72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Familjen samt ett antal maskulina saker

73. Personer du hånglat med? - Nä men vem orkar räkna...eller ska jag kanske göra det...

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Gatufesten definitivt!

76. Gånger du haft minnesluckor? - Det minns jag inte!

77. Piercingar har du? - noll.nollnoll

78. Personer du saknar just nu? - Nu?? Mja ingen..Håkan och barnen är ju hemma på behörigt avstånd..

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ordentligt en gång.



VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Nu exakt nu? Näe..är ju kissis!

81. Ska du träffa imorgon? - Tobbes fröken vad jag vet...

82. Sjöng du senast för? - Familjen plågas dagligen!

83. Hade du senast en msnkonversation med? - WEY! Det händer nästan aldrig...

84. Spelade du tv-spel med senast? - Oj...no idea ..spelar ju inte sånt!

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Håkan så klart!

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Pass

87. Förtjänar att dö? - Näe ska inte tänka så..

89. Vill du sova brevid inatt? - Håkan hoppas jag på!



VAD:


90. Gör dig glad? - Sommar sol och barn som städar frivilligt.

91. Gör dig ledsen? - Orättvisor!

92. Vad vill du helst göra nu? - Kissa!

93. Önskar du att du slapp göra? - Tänka emellanåt..

94. Vill du ha nu? - En stol med hål i...kissis sa jag ju

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Hm...

96. Längtar du till? - SOMMAREN!

97. Tycker du om dina betyg? - Dom var bra dom!

98. Ångrar du i ditt liv? - Att jag ens lärde känna en viss person!

99. Är det bästa som har hänt dig? - Det liv jag har nu sedan 5 år tillbaka!


Kommentarer
A

Oj, vilken lista =)

Jag håller alla tummar och tår för dig gumman. Det har varit tufft att sluta röka men oj, vad jag känner mig stolt.

2009-01-26 @ 19:20:05
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Ulla

Det var en lååång lista, men nu vet vi lite mer om dig.

2009-01-26 @ 20:29:49
URL: http://ulla67.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0