Ja jag vet....

....nu kör jag på som jag INTE ska!
Gör allt och lite till!
Mitt i allt har jag en man som är justerad med ett ont knä!
Jippie  eller nåt!
MEN .....Pontus student närmar sej som han ska fira med sin flickvän som också tar studenten!
Nu är vi tack gode gud tre som grejjar till den så jag ska bara
göra kladdkakor till 35 personer,parmaknyten,hämta karré som är
beställd,duka bord,pynta lokal(får hjälp där tack o lov) ordna dryck ska vi med men
den biten får Håkan ta itu med!
MEN sedan fyller Vickan 13 på lördag och kalas väntas för närmare 20 personer!
Det ska bakas till det(har börjat) och städas hemma!
Halva torsdagen går bort pga kurs!
Fredag är det avslutning för mina barn halv två i Timrå kyrka och två tar Pontus
studenten....omöjlig ekvation?!?!?!
Jag får skippa hans utgång på "trappan".
Efter kyrkan är det hem,ut med Abbe och upp till lokalen för att ställa fram allt
till gästerna kommer från staden!
Fredag kväll går åt till städning av lokalen!
Lördag morgon får jag baka det sista till Vickans kalas!
Klockan ett kommer gästerna!
På kvällen nattvandrar jag och syrran bland byns ungdomar!

Ja som ni ser så är det liiiite fullt upp!
Mamma är lite trött nu!


Kommentarer
Nettan

Hoppas du får en lugnare kväll.



kram

2009-06-09 @ 17:09:08
URL: http://hasselby.blogg.se/
TT

Jag ska bara... tänk dej för nu så du inte pajar dej!

Hoppas det blir bra i alla fall!!

2009-06-09 @ 17:19:17
URL: http://tyratok.blogg.se/
Jen

Oj oj, själv körde jag steppass idag,, askul. Kram

2009-06-09 @ 19:46:33
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Nettan

Förstår att mamma e trött... snart är det sommarlov och då blir det förhoppningsvis lugnare.

2009-06-09 @ 21:01:13
URL: http://abvl.blogg.se/
Bettan

Liiite likt mej, men inte fullt ut !!! Och tyvärr så kan jag inte säga åt dej att ta det lungt, för det märker jag att det är ohållbart, men lycka till iallafall !!!!

2009-06-09 @ 22:17:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0