Varning för...

Kärringen!
Nej men varning för eventuellt låmngt inlägg!

ÄNTLIGEN hittade jag lite tid att sitta vid datorn!

Vart ska jag börja..?? Jo Abbe är bättre(peppar peppar)
Har inte kräkts eller något sedan i går förmiddag! Hurra för det!
Har varit fastande men får nu ris att äta och har hittills behållit det!


På lördagen blev jag ju firad!
Fick pengar som jag ville
och presentkort där jag önskat mej.Har hittills bara hunnit slinka in på Kappahl en snabbis
i går och där hittat denna som jag TROR jag ska ha på Klassfesten på fredag!


Får ta en repa på onsdag eventuellt och kolla mera shopping:)
Snällaste Annica hade gjort detta söta kort till mej! Ofantligt duktig är hon!


Fick även denna söta blomma!


Av barnen fick jag för ett tag sedan denna i förskott...Vickan som har knåpat på slöjden! Skitfin tycker jag:)
Det är alltså en solstol!


Lördagskvällen tillbringades framför Robinson och andra program i lugn och ro!
Söndagen ja! Då var vi ju som sagt en skitsnabbis på Birsta mer blev det liksom inte eftersom
Abbe inte var piggelin! Jo vattnade mormors och morfars grav gjorde jag!Men annars var vi hemma!
Blev en 5 km powerwalk på morgonen och ca 8 km på kvällen!
Så skönt!

Idag har det varit fullt upp med ärenden som skulle grejjas på förmiddagen,hem
för snabblunch sedan iväg på utvecklingssamtal med Tobbe! Allt var frid och fröjd med honom..
Förutom att han var lite överambitiös..kan vara ett problem det med:))
Hem!
Gjorde middag och nu är det kväll!

I morgon jobbar Håkan natt vilket kommer att kännas konstigt då man ska
gå och lägga sej själv! Är ju inte van vid det nu!

På fredag är det äntligen dax för den efterlängtade klassfesten!
Tjoho så kul!
Ska hitta ett par skor bara som är bekväma och dansvänliga så man orkar
80-talsdiscot sedan:))

Ja det får vara all för nu!
Ha en underbar  kväll!


Kommentarer
Maria

Vad skönt att det är bättre med Abbe, hoppas det fortsätter så nu.



Vad duktig hon är din dotter på att sy..Kanske ett framtida yrke ?



Ha en fin kväll !

Kramen

2009-05-18 @ 19:25:45
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Åsa.S

Skönt att Abbe är bättre!

Ha en fin kväll!

2009-05-18 @ 20:54:08
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Carro

Vad skönt att höra att Abbe mår bättre ! :)

Cubus har 30 % rea på alla kläder denna vecka ;)

2009-05-18 @ 21:16:12
URL: http://carrod.blogg.se/
soffie

va mycket fint du har fått å va bra att Abbe är bättre,

kram till dej

2009-05-18 @ 21:33:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
Berit

Har du inte ett par gamla skor att ta på dej i stället för att köpa nya till klassfesten. Du kommer ju annars att få ont i fötterna och inte alls ha lika kul.

Kramis MrsBettan

2009-05-18 @ 22:58:55
URL: http://mrsbettan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0