en timme tidigare än igår fast ändå inte..

Tjo!

Söndag!
Klockan omställd hoppas jag?!?!?
Här är allt som det ska en söndagmorgon sista dagen i oktober...
Sambon dragit på jobb, jag snorar å det grövsta och "ongan" sover!

Det där med ongan ja!Det är lite skräckblandad förtjusning då man knackar på
tonårsdotterns rum ,hon ropar kom in,man öppnar och ser ett hårigt ben som är liksom insnärjt i hennes?!?!?
Nej nej! Ingen jättespindel som attackerat bara pojkvännen..
Skräckblandad förtjusning tänker ni?!?! What??? JO! Man tänker ju först "bort bort från min lilla söta
bebis...(japp som mor har man vanföreställningar och ser sina barn som bebisar även om dom är stora..)
MEN å andra sidan blir man varmt lycklig över att det faktiskt finns en person som älskar min dotter NÄSTAN lika mycket som jag själv gör och att dom då vågar visa den kärleken öppet inför en galen smått stirrig morsa
som knappt vet var hon ska rikta blicken just i detta ögonblick...Ja att vara tonårsmorsa är både ris o ros ni!


Jaja det var en parantes här i livet bara...
Nu fortsätter jag min söndagmorgon med kaffe,snytningar och lite hosta!
Må så gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0