We give it another try...

Jamen hallå då!
Nu va det evigheter sedan jag bloggade.Ja jisses!
Vi försöker oss på det igen då jag kan sakna det emellanåt.Det blir kanske ingen varjedagblogg eller så blir det en stupikvarteninläggblogg...det vet man aldrig med mej.

Sååååå vad har hänt?!
Mycket!
Håkan och jag har separerat....inte gjort slut men separerat.
Det var bäst så.
Pappa lilla pappa har lämnat oss <3
Saknaden är sanslöst jobbig varje dag!
Jag har i princip varit sjuk sedan pappa gick bort i augusti men börjar nu att hämta igen mej och förhoppningen är jobb till veckan.

Jaha! Jag och barnen som numera är "stora" 14 och 16 år bor i en tre och en halva på 89 kvm i centrala Timrå...Trivs alldeles utmärkt!
En ljus och fin lägenhet på fjärde våningen med havsutsikt:)
Bilder ska förhoppningsvis komma in...promise!
Jobbar kvar på Wecall men nu mera som ass teamledare åt Jetpak .Jobbar även lite extra på Y-buss kvällar och helger för att dryga ut kassan.Går ju att göra så då ynglingarna liksom reder sej själva rätt mycket.
Victoria går på Handelsprogrammet på gymnasiet och Thobias den lilla parveln är numera en lång yngling med 41 i skor som går i åttan. Ja jisses vad dom växer!


Nåväl...det var lite för nu...Jag återkommer ....tror jag....




Kommentarer
Jeanette Bergh

Välkommen tillbaka tjejen !
Skönt att höra att du mår bra igen trots separation och saknad av familjemedlem.
Här hemma har det också hänt mycket då vi fått placera yngsta dottern på Hassela på Gotland. Men vi börjar reda oss vi också.

Jättekram på dig <3

Svar: Tack! Skönt man är välkommen:)Men ojsan då! Det lät ju inget vidare! Styrkekram!
Annsingen

2012-10-12 @ 12:23:40
URL: http://hasselby.blogg.se/
Pernilla

Men åhh!
Välkommen tillbaka! Ska erkänna att jag saknat dej mellan varven.
Hos mej lever livet på som vanligt. Samma hus, samma man. Numera mormor och driver mitt hundtrim.
/P

2012-10-12 @ 12:42:17
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se
ejmis

Åsa skvallrade om att du var tillbaka...kul!!! =)

2012-10-15 @ 10:29:19
URL: http://ejmis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0