Slut som artist...

...var jag igår kväll!
Somnade som en klubbad oxe!

Dagen såg ut som följer!

Gick hemifrån runt nio på arbetsförmedlingen på ett möte!
Landade hos pappa vid 10.
Tog färdtjänst med honom halv elva till mamma .
11.15 var det vårdplanering som gick alldeles utmärkt!
12.00 var jag på mitt gamla jobb och hälsade på.
13.10 hämtades pappa upp hos mamma.
13.30 var det dags för resa hem med pappa!
13.55 gick jag från pappa och hem!
Drack lite kaffe.
Håkan ringde och jag fick starta en jakt på ett relä som gått sönder!
Ringde ringde ringde!
15.40 hade jag äntligen fått det beställt efter mängder av teleköer!
15.45 ut med Abbe!
16.15 fixade jag mat åt Håkan.
16.30 gjorde mej klar inför syrrans 50-årskalas!
17.15 gick jag på blomsteraffären!
17.45 landade jag återigen hos pappa!
18.10 åkte på kalas!
20.30 affären
20.55 hemma!
21.30 dusch och förberedelser inför idag!
22.00 SOV!

PHU! Det känns att man inte kommit ut semestervilan! Hade dessutom en enorm träningsvärk efter mitt
pass på löpbandet i förrgår! Lite bättre idag dock!Nytt pass ikväll!

NU göra mej klar och sedan äntligen gå på jobbet igen!:))



Kommentarer
Wille

Som jag sagt innan vännen ta det när du har tid och ork, det händer massor i ditt liv som är viktigare. Jag är så tacksam för att du fixar det. På lördag har vi första riktiga isträningen, gissa om grabbarna längtar....



Kram Wille

2009-08-13 @ 06:30:29
URL: http://wilens.se/wordpress/
Susan

Det var en himla massa du gjorde igår du.



Kramar

2009-08-13 @ 08:18:19
URL: http://gullix.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0