So far so good

Denna söndag har bjudit på strålande väder! Sol och varmt!
Håkan och jag tog och klädde på oss "jaktmundering" och drog ut  i skogen
i morse!
MYCKET älgspår såg vi men som tur var inget av den björn som setts härja däromkring seanste
veckan! Tack o lov!

Det var MEGABLÖTT i skogen ,vattnet gick på vissa ställen långt upp på benet!
Fick miljarder mygg och bromsbett i nacken?!?!?! Men ingen annanstans!

Har sedan vi kom hem fikat lite och jag har städat så det är rent och fint inför i morgon
då det är jobb som gäller igen *längtar*!

Håkan är just nu och gör något fix med husvagnen som han behövde göra och sedan är
det nästan dax för honom att åka till Fredrika igen! Tråk!
Men säkert värre för honom än för mej! Jag får ju vara hemma i civilsationen jag medans han
sitter 25 mil bort i en skog...typ!
Nåväl det går det här med! Jag är van att han jobbar borta ,det tar bara lite tid att vänja sej att
det är så här nu ett tag fram över!
Sedan GÖR det ju inte så mycket med 8000 mer i plånboken varje månad heller..även
om inte pengar är allt!

Näväl...
Blev alldeles ensam hemma då Tobbe drog till en kompis och Vickan förvånande nog
kom och frågade om hon fick gå ut med Abbe!Ja varsegod sa mamma då!
Så jag har druckit kaffe och kikat i söndagsbilagan till expressen i godan ro jag!
Vilket lyx!


Kommentarer
Carro

Hej älskade du !

Jag tänkte höra med dig om vi skulle kunna ta lunchen någon annan dag i veckan, förslagsvis torsdag eller om vi ska ta det veckan som kommer?

Ska luncha med en kompis imorgon å bjuda Lina på middag på tisdag. Måste få iordning hemma, det ser ut som ett bombnedslag =p

2009-08-23 @ 18:48:02
URL: http://carrod.blogg.se/
Pernilla

Det låter värkligen härligt, förutom myggen då.

Ha en skön söndagskväll.

/P

2009-08-23 @ 19:52:05
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
soffie

min gubbe är oxå borta i vissa perioder å jag vänjer mej aldrig men det är gött att längta efter han å va härligt när han kommer hem igen,

Är han borta varje vecka å kommer hem på helgerna?

kram till dej

2009-08-23 @ 22:10:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
soffie

mysig helg ni haft,

min gubbe är oxå borta i vissa perioder å jag vänjer mej aldrig ,

men det är gött att längta efter han å va härligt när han kommer hem igen,

Är han borta varje vecka å kommer hem på helgerna?

kram till dej

2009-08-23 @ 22:11:13
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0