Gör som andra jag...

Mitt år 2008...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japps! Ganska mycket faktiskt...Var toastmadame på ett bröllop,lärde mej
vattengymnastik i våtväst,var på en konsert med Nationalteatern som INTE är
mina idoler..allt för Håkan;) säkert något mer också men det var några saker!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga så det var lätt!:)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Eh....njae mina vänner börjar bli mor/far/föräldrar i stället dom


4. Dog någon som stod dig nära?
Näe...


5. Vilka länder besökte du?
Enbart resor i vårt avlånga land...



6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
LÄNGRE sommar! Det må ju gå va??


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Den 6 juni...vår förlovningsdag...


8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag lärde mej mycket om mej själv..


9. Största misstaget?
Oj....


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inga större saker....


11. Bästa köpet?
oj....ska man minnas det!?


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Troligtvis hushållsutgifter...


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp...mycket!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
Hm...svårt!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Något lessnare....var ett tungt år..


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden..


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällt på barnen!


18. Hur tillbringade du julen?
Hos min syster med hela min stora bullriga härliga släkt...


19. Blev du kär i år?
Japp....blir man varje år ju...


20. Hur många one night stands?
Näe inte ett enda...Håkan har någon typ av livstidsprenumeration på mej..


21. Favoritprogram på TV?
Grey´s anatomy!!!


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej hatar samma person..


23. Bästa boken du läste i år?
Otrogen på öppen gata....


24. Största musikaliska upptäckten?
Att jag låter förjävligt då jag är hes...

25. Något du önskade dig och fick?
Jaaaa!


26. Något du önskade dig men inte fick?
Oh ja...


27. Årets bästa film?
SATC......


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade 40 ljuva år....


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut....mindre sjukdomar i familjen..


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jeans ...både lite tufft och romantiskt..


31. Vad fick dig att må bra?
Min familj....


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahahaha...so many man so little time...
Nämen Patrick så klart..kvinnligt som alltid Meg Ryan..


33. Vem saknade du?
Dom som var borta...


34. De bästa nya människorna du träffade?
ALLA på ryggis!



Kommentarer
Jen

Livsprenumeration,,, DÄR SATT DEN. kram

2009-01-02 @ 14:24:35
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Titti

God fortsättning! Vilken kul lista, kanske knycker den sen! Kram

2009-01-02 @ 18:20:52
vivan

Ja, det var mycket du gjort i år redan??????



ha,ha,ha...det var förra året ...eller!!!

kramilikram!

2009-01-02 @ 19:25:14
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Jeanette

Ha det bäst vännen!

2009-01-02 @ 22:51:11
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Jeanette

Ha det bäst vännen!

2009-01-02 @ 22:54:45
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Jeanette

Ha det bäst vännen!

2009-01-02 @ 22:55:46
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Gabbi

God Morgon raring!!!

Glad att du e min vän :)!!!

2009-01-03 @ 06:09:50
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Junitjej

Jag gillar din frisyr!

2009-01-03 @ 08:56:13
URL: http://junitjejen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0