Bor jag i ett katastrofområde?

Tog steget över tröskeln in på dotterns rum!
HJÄLP!
En tornado av storlek bigbig måste ha dragit fram där!
Och då framförallt UNDER sängen?!?!!?
Där var en blandning av löshår,gamla skolböcker,skitiga strumpor,godispapper,
block,dvdfilmer,smink,använda tops och väskor...
Wääääääää!
BRUKAR inte städa rummen åt dom men i dag får det bli ett undantag!
Jag vil ha fint då jag åker bort och hon kommer ikväll från pappan och ska då
packa med!

Jag förbereder mej just nu mentalt med en hårfärgning sedan så ska det ske!
På med skyddsdräkten!


Kommentarer
Jen

Ojoj men du har väl mitt nummer ifall ni vill snabbfika när ni är i grannskapet kram 0708771088

2009-07-28 @ 16:07:56
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Nettan

Ha ha ! Känner igen det där.

men idag fick min yngsta dotter ett tokspel och städade sitt rum och rensade från golv till tak och kom ut och frågade mig vad hon skulle ha i sina hyllor för dom blev tomma. Ha ha !



2009-07-28 @ 23:34:34
URL: http://hasselby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0