Nu klargör jag....

...en sak!
Det är INTE någon som missunnar mej eller  misstycker till att jag fått
"jobbet" som jag fått!Inte vad jag vet i allafall!
Inlägget nedan om missunsamma personer gäller saker överlag!
En sak som retar mej som jag kände jag ville skriva om!
Och om nu någon undrar över det så fråga mej då helt enkelt!
Men Det finns egentligen inget att fråga om...Jag yttryckte mina känslor över
detta som retar mej ofantligt...Helt bara så där utan att någon just nu
gjort mej något just nu utan bara för att detta är en blogg där man ger uttryck för vissa
saker och då även sådant som retar en...
Jag retar mej även på soppåsar som går sönder i botten men det har jag aldrig skrivit om tidigare:)
Och ja jag vet att folk har rätt att tycka om mina inlägg
absolut! Ville bara förklara så inte någon som inte bör tar åt sej av detta!

As simple as that!


Så slappna av alla kära ni!
I morgon kanske jag skriver om hur mycket jag gillar
då solen skiner på mina brunbrända tår!
Det är ju en underbar känsla:)


Kommentarer
Anneli

Vad glad jag blir för dig. Grattis till det nya jobbet. Det kommer du fixa galant.



Ha en skön kväll och helg.



Kram Smoggen

2009-07-10 @ 15:55:36
URL: http://smoggen.blogg.se/
Blondi!

Grattis till jobbet :)

2009-07-10 @ 16:01:24
URL: http://lalaas.blogg.se/
Nettan

Ja hittar du solen igen gör du oss alla en välgärning! :-)

Välkommen tillbaka och stort grattis till jobbet! Tråkigt med Håkans jobb, men man vänjer sig kanske vid det också.

Sköt om!

2009-07-10 @ 17:08:22
URL: http://abvl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0