Nämen halloooooooo....

Nu var det ett tag sedan jag bloggade...jajjamen!
Men ger det ett försök igen...vet ju det fanns nååågra som gladdes över mina virriga ord ibland.. :)

Anledningen till lösenord är den enkla att jag inte har lust med att dela ut information om mitt liv
vitt o brett.....kanske släpper jag "lös" bloggen igen kanske inte...thats for me to know..

Jahaja....vad har hänt sedan sist....en hel del tror jag...

Ni som följt mej och vet kan ju bara uppdatera er på gamla inlägg om något jag skriver känns
främmande och om det mot förmodan är någon som inte läst tidigare men som nu får mitt förtroende
så....tja....det är bara att starta från scratch och ni har lite läsning framför er...

Började ju då på Wecall i augusti 2009...där är jag ännu men nu på en tillsvidareanställning....tjohooooo :)
Ryggen mår relativt bra och jag njuter varenda sekund av alla galna personer som jag jobbar med.
Ett underbart gäng!

Vi bor kvar i Timrå så klart..I am never gonna leave my hometown:)
Eller .....???

Barnen bor numera hos mej heltid och växer o växer...dom har ju liksom hunnit bli äldre dom med..
Sanslöst egentligen då jag bara blir yngre och yngre..
Va??? Inte???
Johodå....

Vickan har ju hunnit kommit in på sitt 15:e år och Tobbefisen på sitt 13:e...den ungen kommer få gigantiska fötter bara så ni vet...strl 40 nu ...hejjahejja!Han har passerat morsans fossingar med råge!!!

HåkanBråkan är så klart fortfarande mannen i mitt liv även om han emellanåt känns väldigt utbytbar...men så är det ju med partners...ibland är dom pest och ibland kolera:))
Näääääääääråååååå....Han är ju bara bäst liksom...

Köket håller på att renoveras från golv till tak och mitt hemmaliv känns just nu lite rörigt men det blir fint då det är klart..
Ja ni som följt mej tidigare vet ju om mina förra renoveringar.
Dom är inte smärtfria men dom läker ut fint bara han lyssnar på hur jag vill ha det:)

Nåväl...det var en början på ett nytt bloggliv i allafall...
Får se hur aktiv jag kommer att vara men en sak är säker ...det kan komma 20 inlägg på en dag och det kan komma ett varannan dag precis som vanligt...
Det kommer att handla om seriösa saker som barn,livet i sej och det kommer ibland inlägg av mindre seriösa mått mätt...Ungefär som det alltid varit!

Så för nu säger jag....Byebye. Lev livet och livet lever med dej!

PÖSS <3


Kommentarer
Annika

Jättekul att du är tillbaka :)



Kram

2010-10-30 @ 12:35:16
URL: http://amittilivet.blogg.se/
ejmis.blogg.se

Kul att du är tillbaka =)

Nu kom jag in utan lösenord??!!

2010-10-30 @ 12:51:31
URL: http://ejmis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0