Söndag ...nu igen!?

Jahapp! Söndag då!
Hatar söndagar!
I går hanns både det ena och det andra me här hemma.
Tvättstuga städning och annan fix!
Kvällen avslutades med en så sjuk Norsk film men som ändå var så dålig så att den blev bra...:)
 
I dag ska jag hälsa på pappa på kyrkogården och sedan mamma på Hagalid där hon bor.
Resten är ett oskrivet kapitel!
 
Ja just ja...Facebook är fiffigt det.Har en yngre granne ovanpå mej som gillar att spela musik om vi säger så.
Helt okej...men inte då det drar igång mitt i natten.Det gjorde det i natt.Jag vaknade och trodde det var en bongotrumsorkester i sovrummet!
Upp flög jag och igång med datorn..loggade in på FB och skrev ett meddelande med en uppmaning att sänka.
Tyst blev det efter en stund och jag tänkte kanske dom gick och lade sej bara.Visste ju inte om killen sett att jag skrivit.Men i morse då jag loggade in så hade jag ett svar från honom."Förlåt"...Hahaha ja Facebook är ju lovley!


Kommentarer
jenny

Smart drag och skriva på facan så där :) Heja dig. kram

2012-10-21 @ 11:06:15
URL: http://www.jennyvestbro.blogg.se
gubben

Tänk vad facebook kan:)! tror jag är den enda i landet som inte har facebook,klarar mig bra med ens´dast bloggen.

2012-10-22 @ 22:16:38
URL: http://mhats.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0