Ett litet tidsfördriv...

TJUGO VEM.

1. Vem är din bäste vän? ? Min sambo!...samt Christine,Catherine,Kathrin o så...

2. Vem älskar du? ? Min familj och mina vänner.

 3. Vem hade du senast sex med? ? H så klart

 4. Vem vill du bli full med? ? Full o full men salongsberusad tänker jag bli med mina vänner på lördag:)

 5. Vem är den bästa artisten? ? Har ingen bästa artist tror jag,

 6. Vem pratade du senast i telefon med? ?Min son T 

7. Vem har du en liten crush i? ? Har ingen LITEN ..utan en STOR ..i mannen i mitt liv!

8. Vem är snyggast i hela världen? ? Såhär IRL naturligtvis min sambo...annars Mikael Persbrandt...

9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? ? Mamsen o pappsen!

10. Vem är snällast i världen? ? Det kan jag inte svara på..

11. Vem är din bästa kompis? ? Ställdes inte den frågan nyss?

12. Vem vill du prata med? ? Just nu en kvinna på facket.. 

13. Vem sov du senast med? ? H!

14. Vem såg du senast full? ? Camilla *fniss*

15. Har du ljugit på nån av frågorna nu? - nej, men jag har undvikit en del =)

 16. Vem vet allt om dig? ? Bara jag själv.

17. Vem kysste du senast? ? H

18. Vem Kramade du senast? -H

 19. Vem kan berätta allt för dig? ? Min sambo samt mina närmaste vänner...mina barn ..Hoppas jag!!

20. Vem kan du berätta allt för? ? Kathrin, Min Sambo.. 



Kommentarer
Satu & Cassie

snor listan..skitkul att läsa... hehe

2007-10-15 @ 16:46:34
URL: http://satuelisa.blogg.se
Eva Larue

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-04-22 @ 14:21:10
URL: http://eva-larue.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0