Fredag!!!!

Idag är det fredag!! Bästa dagen på hela veckan....fråga mej inte varför..:)
Idag har vi varit o shoppat lite och ätit lunch på Donken!! Gott!!!

I morgon ska jag till frissan klockan tolv och sedan hem och göra mej klar för en utekväll med mina girlisar...KUL!!! Va evigheter sedan..men fånig som jag är så kommer jag säkert sakna H då jag är ute...Fniss!! Men han hämtar mej sedan så det blir nog bra..

Har noll aning om hur jag ska klippa mej för att få någon ordning på mitt bångstyriga hår...GAHHHHH!!!!
Men men ...bara det blir kortare och lite tunnare så...Konstigt det där ..har man rakt hår vill man vara lockig o tvärtom...Mysko!!

Kanske någon kan ge mej tips?!?!OBS!! Har MYCKET självfall...och då inga små vågor utan korkskruvar...USCH!!!
image5


Kommentarer
Lena

Hamnade hos dig när jag surfade runt. Visst är det konstigt att man aldrig är nöjd med sitt hår. Jäg har också självfall...men med det har jag aldrig haft problem...däremot färgen. Jag har testat alla tänkbara nyanser(speciellt röda)...några bra och några mindre bra. Just nu är håret mellanbrunt(blir väldigt mörkt på mig)...det känns ganska bra för tillfället.

2007-08-25 @ 12:35:10
URL: http://hem.bredband.net/l5709


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0