Helgen som gått...

Jaha nu ska vi se...

Fredagkväll:Vi bara myste på i soffan,for och hämtade I på jobbet runt niotiden....for hem o myste mera..
Lördag: Tvättade ltie på morgonen...for till frissan..Blev faktiskt jättebra!!! Kommer bild under dagen:) Blev relativt kort mot för vad jag hade:)...Vid fyra skjutsade H mej in till stan för att möta mina vänner...Vi satt hos Helenas mamma o pappa då dom bor alldeles i stan och själva var i stugan...Tack snälla Helenas föräldrar för det:)...Som vanligt då vi träffas har vi skitkul!! Hade bord till halv sju så vi rörde oss dit..åt gott,drack gott:)..Vidare hamnade vi hos Helena  igen, drack lite mera o skrattade mycket mera..slutligen hamnade vi på Aveny...kul där med!! Vid ett ringde jag älsklingen och det bar iväg hem!! Tack för en underbar kväll mina vänner!!

Glada vi va!! Jag syns knappt.....fniss!!!

Söndag: Vaknade tidigt som vanligt:) Pigg o alert...trot om ni vill!!
Vi tog en tur till skogen med vovven ..en ganska lång tur...runt två timmar.Avslutade med fika hos svärföräldrarna...Mys!!
For och handlade....blev pot.gratäng o fläskkottletter till middag....Grillat alltså!! GOTT!!!
Tog det lugnt resten av kvällen...
Idag ...måndag ska jag iväg o handla presenter till min 9 årige son(fyller i morgon)....

Det var allt för nu...återkommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0