Att bero på inget..

Fick frågan härom dagen av en av mina vänner som läser
min blogg slaviskt...stackars henne vilket tråkigt liv
hon måste ha:))
Iallfall så frågade hon. "Tänker du på att Håkans barn,och vissa
av dina grannar och dina barns kompisars mammor och pappor
kanske läser din blogg?? Hon syftar på att jag inte har några tabun om det jag skriver..
Jag svarade att visst dom läser kanske men varför hymla om vem jag
är?? Skriver vad jag vill så länge det inte skadar någon.
Att Håkan och jag har sex lär ju inte komma som någon
överraskning för barnen eller någon annan heller antar jag..Nu var
det bara ett exempel ..skriver ju om annat också

Och skulle jag skriva på ett annat sätt är det ju
inte JAG!?!?

Vad tycker ni??



Kommentarer
Anonym

Hahaha ja eller hur :D

2007-12-14 @ 14:33:23
URL: http://sjukdom.blogg.se
Lenitha

Tycker du ska skriva precis vad du vill skriva!

2007-12-15 @ 03:36:52
URL: http://guldiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0