Gulligt konstaterande

Håkan konstaterade nyss att utan mej i hans liv
skulle hans te sej mycket tråkigare..
Scenario:
Jag kommer in i rummet där han sitter
och spelar Poker på datorn..
 i min hand har jag en kall sås i en skål gjord på
creme fraiche och en vitlöksmix jag köpte
då vi handlade..
Jag säger ..gapa.. och stoppar mitt pekfinger med sås på
i hans mun samtidigt som han tittar på mej och upp-
täcker jag gapar då han gör det precis som man gör
då man matar barnen¨då dom är små..(iallfall jag gjorde)
Han fnissar förtjust över mitt minspel och påpekar det...
Varpå jag kärleksfullt(trodde jag)
klappar han på armen "lite "SAMTIDIGT som han ska
bestämma om han ska satsa(inte på mej) lägga sej eller
passa...vilket gör att hans hand på musen skakar så han knappt
kan göra något av dom..
Ja tänk vad tråkigt han skulle ha utan mej!
Han vann spelet kan jag upplysa om så jag förstörde inget..


Kommentarer
Ingeuna

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2009-05-14 @ 09:21:54
URL: http://ingeuna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0