Huliganmorsa...

I morgon är det dax för mej att agera Huliganmorsa
på innebandyläktaren igen!
Vickan har match med andra ord!
Jag är den typen av "spelarmorsa" som mitt eget
barn hatar att älska..fniss!
Jag hörs jag domderar och får stålsätta mej
för att inte ropa domardjävel!
Hon skäms ! Men hon vill även att jag är där..
So...skyll sej själv..
Efter förlust är jag naturligtvis där och säger
"det är bara en lek"...Lek?? Jo tjena
Är ju blodigt allvar och inget annat än vinst räknas..
men det säger jag inte högt... :)

image984



Kommentarer
Satu

Det är så där fortfarande,är i en djup svacka..
ska ringa husläkaren om medicin
och FY -ska till tandläkaren idag.. (har tandläkar skräck)
Brukar få panikångest av bedövningen,så då måste dom hålla mig i händerna ...
men det går nog bra- eller? =O

Tack snälla du för din avarma kommentar,den värmde! =)

Får väl se om jag orkar blogg a nu-vill mest bara sova.

ha en bra och mysig dag!

kramar om

2007-12-14 @ 08:14:10
URL: http://satuelisa.blogg.se
Boalise

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-12-01 @ 17:33:06
URL: http://boalise.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0