Inkompetent personal...

Åh jisses...
Har nyss samtalat med banken (Nordea) angående
pappas Visakort som blev spärrat då vi trodde
sakerna var stulna..
Då vi spärrade fick vi uppgift om att nytt kort skickas
ut automatiskt...FINE!
MEN ..nu en och en halv vecka senare då jag ringer
säger kvinnan(samma otroligt nog) att så går det
inte till utan att Pappa måste gå in PERSONLIGEN
på banken och legitimera sej eller så kan ansökan om
nytt kort skickas hem till pappa och därefter då han skrivit på skickas nytt kort!

Jag talade naturligtvis om för den unga varelse jag hade nöjjet att
att prata med att Pappa definitivt INTE kunde gå in på banken själv.
Och att okej...då får ni skicka ansökan men jag kräver en
ursäkt för att ni uppgett fel information..
"Dröj" får jag då till  svar..
Efter ca 5 minuter kommer hon tillbaka och säger innan vi skickar en
ny ansökan ska vi gå in och LYSSNA på samtalet som var den 5/12
då min syster ringde och spärrade kortet för att höra jag verkligen sa så...
Sedan återkommer vi till er på måndag och talar om om det stämmer..
och därefter skickar vi ansökan om nytt kort..

Oh My!! I detta läge var mitt tålamod nere på noll och jag sa att
skicka nu bara ansökningar så vi får fixa detta och han kan
då FÖRHOPPNINGSVIS ha hunnit få nytt kort innan jul!

Nu har vi en fullmakt och kan sköta pappas bankärenden iallafall
men det har ingen betydelse...

Tilläggas kan att ursäkten uteblev "då hon inte fått lyssna på det angivna samtalet först"

Jippi!!!...eller nåt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0