Jag vill inte..

Är det någon som har något emot att vi skjuter på julen en vecka?
Känner mej liiiite stressad...

Idag ska jag iväg vid 1 och kommer hem runt 5 halv sex..
Tid som jag egentligen inte hade tid att ta men måste
då det är vårdplanering för pappa...
I morgon måste jag ut och försöka fixa'lite julklappar
med Vickan till frissan,VILL men troligen bli det inte
hockey på kvällen,göra knäcken som inte blev gjord igår..

Fredag julavslutning sonens skola,iväg och fixa julklappar(igen)
denna gång med Vickan som ska handla till kompisar.
Vilket innebär att hon är med och hennes sista klappar inte kan handlas.
Lördag iväg IGEN och handla till Vickan..samt pappa..samt en till Tobbe
som är för stor att handlas utan bil..
Däremellan ska det bakas,kläs (och inhandlas ny) julgran,lagas julmat,
slås in klappar,tvättas,städas...

Så snälla ge mej en vecka till! Det är min juklappsönskan över allt annat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0