Nu är klockan efter lunch..

...så vi tog och delade på en starköl...
Sambon ska dra på sej jackan och stå i kylan snart
med grillbesticken i högsta hugg:))
Våra barn hade lite delade reaktioner inför detta...
Äldsta sonen tyckte det var bra vi var lite udda...
Äldsta dottern sa jaha lite frågande..
Minsta sonen tittade på oss som vi var från Mars..
och yngsta dottern sa...Jag går till Vickan och
tittar på Tokio Hotel på video..:))


Blir tidig mat idag då det är Hockey på teven..
Timrå möter Färjestad borta....och som den tokiga
hockeyfamilj vi är så fogar vi oss efter sporten:))
Jag är i princip uppvuxen i Timrå Arena så det ligger i släkten..
Men inte lika tokig som sambon..han ser all sport..
Jag ja tittar bara på Timrås matcher jag....läs pojkarna...

Gillar ni sport?
Vilken isåfall???




Kommentarer
Erik

Hockey har jag aldrig förstått mig på. Jag är gärna i Löfbergs Lila Arena och ser matcher men jag skulle aldrig få för mig att se hockey på TV..känner mig lite handikappad för jag skulle vilja kunna tycka om hockey. Fotboll däremot, där snackar vi sport! ;P

2007-12-30 @ 13:45:54
URL: http://brantedal.blogg.se
Elin J

Ja i princip alla hockeymatcher följs på tv :)

2007-12-31 @ 00:18:49
URL: http://elin89.bloggspace.se
Teoseline

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2010-03-03 @ 11:11:15
URL: http://teoseline.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0