Såå trött

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha det jag kan vill säga..
Skulle behöva raka benen oxå..dom är lika ludna som på en
skogshuggare från Canada...
Håkan sover numera med en pälsbeklädd Donna på nätterna..
Säkert väldigt varmt och skönt!! :)
Hårinpackning skulle jag med behöva göra..
Äh va fan en hel jäkla komplett make over skulle behövas..
Känner mej grå tråkig och intessägande..
Vill ju vara läcker mysig och oemotståndlig...kanske nästa år.?.

NU är det 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 dagar kvar...sen på den 14:e
åker detta djävulska gips av!!!! Och mina nya tajta nollfettgrammer-
jeans på!! TJO!!!!!!!!!!!Nya högklackade stövlar ska inhandlas till det tillfället
DET ska firas!!! Ska gliiiiiiiiida ut från Ortopeden...
Åh vad jag längtar!!!!!!!!!


Kommentarer
Tonyruth

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2008-10-13 @ 10:54:28
URL: http://tonyruth.20six.co.uk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0