Snart är det julafton..

Ja nu är det inte många dagar kvar.
Vi kommer fira jul hemma i år.
Det blir jag Håkan Pontus Håkans mamma och pappa.
Isabelle kommer bara vara hemma mellan 12 och 16 tro jag det är
då hon jobbar timmar på julafton..
Min mamma o pappa får vi se hur det blir med,egentligen ska
dom bort till min syrra över jul men det beror så på hur det är med pappa.
Mina barn ska till sin pappa på julaftonsförmiddagen så dom firar
vi jul med antingen juldagen eller annandagen . Vi har gjort
så att det blir varannan jul för dom...funkar faktiskt bra!

Juldagen ska vi till svärföräldrarna på middag så mycket
vet vi...Allt får bli lite som det blir denna jul beroende på
pappsens mående..

Brukar bli en lite annorlunda julafton då man inte har barnen hemma
men man har vant sej vid det också..
Nyårsafton är dom hos oss iallfall:))

Hur firar ni jul??
Är ni många?




Kommentarer
Sofia

11.00 åker vi
till Roberts familj i Högsjö med alla hans syskon och alla deras hundar.
16.15 ska vi tillbaka till Härnösand och min farbror för att fira med familjen på pappas sida (vartannat år med släkten).
Därefter ska vi hem till oss inkl. mamma, pappa lillebror för att avsluta kvällen och dela ut sista julklapparna. Vi har fått order om att ta med oss så få som möjligt till min farbror, då de har så trångt och vi blir rätt många. Full fart med andra ord! :)

2007-12-18 @ 11:02:27
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Alexandra

Vi blir 19 stycken tror jag. Brukar va full fart! Glögg när alla kommit, vid 11-12 nån gång och sen jullunch. Kalle kl 15 med fika och frukt. Tomten kommer och vi delar ut MASSor av klappar under ett par timmar och sen vankas ringdans. Pustar ut med mer godis och sällskapsspel frampå kvällningen och sist blir det skinkmacka och fika innan alla åker hem vid 23-24snåret. I år får jag fira med både mor och far dessutom :))

2007-12-18 @ 12:26:55
URL: http://brummagummans.blogspot.com
Axelalva

Excellent site!

2008-10-06 @ 09:57:23
URL: http://axelalva.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0