Blir det oväder tro...

Ser då jäkligt skumt ut...VILL INTE!!

Jaha..då är skola och affär ur världen..
Idag är det en lugn dag...väldigt lugn..
vad jag vet är det bäst att tillägga..

Ikväll får vi främmande till hockeyn i vanlig ordning
då Timrå drabbar samman mot Södertälje borta..

Shit! Måste göra matchtips kom jag på..

Lustigt det där med att komma på saker..
Var på affären i morse,då jag står utanför och väntar på min
pappa som jag åkte med så pruppade jag..ja vadå??
Är ju människa med behov..DÅ kom jag på ..TOAPAPPER!
Vilket var jättebra...värre hade varit om jag kom hem utan.

Nu ska jag kolla in lite kläder på nätet..måste ju ha nytt
till på torsdag! :))


Kommentarer
Tomastilde

Great site, keep up the great work

2009-02-24 @ 11:18:56
URL: http://tomastilde.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0