Dagen idag!

Ja idag blir det heldagsshopping i Birsta City med min
väninna ...(det lät vuxet! *S*) Suss!
Vi tänker starta med att äta lunch..äta gillar jag!

Får se vad det blir som hamnar i påsarna.
Ska försöka hitta födelsedagspresent till Håkan
som fyller 43 nu den 7 december..Vad?? Ingen aning!?
Skulle även ha varit in på IKEA då jag fortfarande inte köpt det
fina julpapperssetet dom har..

Well! Vi får se vad som hinns med. Sedan ska jag hem en kort stund.
Då Håkan kommer från jobbet bär det iväg o storhandlas..
Så det blir en lång dag..
Då man kommer hem lär det ju vara dax för DH....Jippie!!!

image831


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0