Fatta!

Fatta vad bra man har det egentligen. Det märker jag nu!
Tar en EVIGHET att få på sej skor...strumpor ska vi inte prata om!
Av ren vana lägger man saker på ställen man är van att lägga dom på
För att lite senare märka att..."ja just ja"hur fasen ska jag nu få upp det där
som jag lade i den mössovantkorgen tillexempel..pga den står på golvet
och jag kan inte böja mej Sitta på knä går ..jao..men då tar gipset i låren
och det gör ont..Bläää!
Byxor är ingen kul grej heller att klä på sej..man får vända och vrida på
do kroppsdelar som fortfarande är rörliga så man blir dyngsur i
svett INNAN men ens kommit i dom..

Tänk er att någon ligger på er mage alltså riktigt tynger ner dej..så känns
det över både mage och rygg och revben..alltså runt om hela överkroppen
ta mej tusan..

Jäjä..."bara" 5 veckor...


Kommentarer
Jespernatasha

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-09-04 @ 09:28:30
URL: http://jespernatasha.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0