God Morgon

God Morgon förresten...det glömde jag.
Nu har jag pussat iväg Håkan till jobbet
han blev lite förvånad då han hittade mej
i köket med kaffe halv fem..

Har som sagt varit en helvetesnatt.Ingen ställning
har känts bra. Kan likna det med att sova på vassa stenar..inte för
jag vet hur det känns men kan ju tänka mej.
Dom sa första nätterna skulle bli jobbiga innan
jag vant mej vid gipset men iallafall...
Får ge det några dagar och se.
Har så förbannat ont på ett annat ställe än vanligt  ländryggen
så det känns  som ryggen ska gå av precis där..
Jaja, det är bara att bita ihop..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0