Greys Anatomy..

Kors!
I går var det ett jättebra avsnitt tycker jag iallafall..
Inte var det säsongsavslutning va??

Ja ja hursom..
Hade jag varit Meredith hade Derek GÄRNA fått
sätta på sej sin svarta kostym han så omtänk-
samt hade tagit med sej..Men bara för att jag i nästa
sekund skulle ha slitit av honom den:)) Men ändå!!

Blir lite nervös på Izzie och George..
Vem blir chef tror ni?
Hur ska det gå med chefens förra fru..?
Och ..Alex måste få ihop det med fröken ...hm
vad hette hon nu då?? Står still..Pops?? Näe jag minns
inte..men ni vet ..hon..med minnet som kommit tillbaka..

Japp...så måste det bli...


Kommentarer
Paultilde

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-02-22 @ 09:22:22
URL: http://paultilde.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0