Kvällsaktiviteter

Nu är det snart middag i detta hem!
potatisbullar med bacon står på menyn!

Sedan är det Hockey!
Timrå möter Södertälje borta..
Hoppas det går vägen...jag är optimistisk!

Tomas och Söta Lenitha kommer vad jag vet
Är ett måste ...likaså att jag har en speciell tröjja,Håkan
särskilda kalsonger och att alla sitter på "rätt" platser..
Ja ni...det är inte lätt att se på hockey hos oss:))
Men följer vi dom rutinerna så går det oftast bra..
OCH jag får inte sitta då Timrå har boxplay.
Jag är då förpassad till köket..
Men annars är det lugnt..


Kommentarer
sofia

djurtemat är klart nu =)

2007-11-22 @ 18:11:34
URL: http://sollerax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0