Phu!

Nu är sonen hämtad från skolan...för länge sedan iofs..
Tvätten är tvättad,torr och inlagd i respektives garderob
Köttfärslimpan gjord och uppäten..
Sambon pussad på..
Thobias gympapåse packad..
Disken i diskmaskinen och startad..

OCH det är onsdag vilket innebär både Bonde söker
och Greys Anatomy...:))

Kom på idag att det bara är en vecka kvar nu tills
våran tjejkväll på travet/Aveny nästa torsdag:)) KUL!
MEN...jag ska klippa mej innan dess...HUR??
Färga håret..
Och måste nog kanske ha  något nytt att ta på mej..
ja inte om vi frågar Håkan men om vi frågar mej:))

Ny outfit kan inhandlas på Tisdag då jag o Suss
ska på Birsta City för en heldag men klippningen
då när gör jag den?
I morgon kan jag inte,fredag hinner jag inte
lördag har Vickan matcher hela dagen.
Måndag kanske?!?! Ja! ...ska ringa och höra om tid i morgon..


Kommentarer
Camilla

ska klippa mig imorgon, heländring är det tänkt.. börjar bli lite nervös.. :D

2007-11-21 @ 19:48:49
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0