Scysstaste Mamman..

Ganska kul hur man kan vilseleda sina barn så
dom tror man är den bästa mamman ever!

I går skulle min son ut (igen och spela hockey)
klockan var runt 18 typ..

Konversationen löd:

Tobbe: Mamma, jag går ut!

Jag: Okej men du ska vara inne klockan sju!

Tobbe: SJU!!?? Det är ju snart!?

Jag: Nä det är ju en hel timme..

Tobbe : Men mammma!?

Jag: Okej då...halv åtta

Tobbe: ÅH! Schysst!! Du är bäst Mamma

Jag : Tänker nöjd: Hehe....det där hade jag räknat ut. OM jag säger en tid
tidigare än vad jag tänkt och han ber om mer tid ute
och jag DÅ säger den rätta så är ju jag den BÄSTA i hans ögon..

Japp...så vidrig är jag..Men allt blev frid o fröjd och den bästa
Mamman och den hockeyspelande sonen var båda nöjda:)

image764



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0