Barnprogram

Då jag var liten var Barnprogram något heligt.Ni vet klockan 18.00 var det
den bästa stunden på hela dagen.Eller 18.30 då Drutten o Gena sändes.Ja
Klockslagen har väll kanske varierats under åren.
Men nu,nu går det barnprogram HELA dagen om man så vill och har
tillgång till dom kanalerna.
Tänkte på detta igår kväll innan jag gick o la mej.
Klockan var runt 23.00 och jag zappade runt,poff så dyker
det upp Scooby Dooh! Iofs är väll kanske det ett program som
även vi vuxna kan tycka är kul men iallafall,ni fattar min poäng
eller hur?

Visst vi har dom kanalerna för dom ingår i det utbud vi har på vår box
men jag tycker ändå det är liiite snett att ett barn faktiskt
kan se barnprogram vid den tiden om den får/kan.
Mina får det definitivt inte!

Nä tacka vet jag tiden då "vi var unga".
Då Beppe sa godnatt då Sigrid ropade "färdig".
Då Drutten  och Gena var det bästa som fanns!
Då man hörde signaturmelodin:"Titta kom och titta då
klockan slagit sju".

Sedan kan ju inte kvalitén på barnprogrammen jämföras heller.

Thats my side of the story!

Vad tycker ni?

image373                           image374


Kommentarer
Asgeirada

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2008-12-02 @ 09:50:49
URL: http://asgeirada.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0