Ensam mamma söker...

Men nu kan väll inte mammorna vara så ensamma va??
Verkar då inte så om man läser Mammans Susannes blogg
http://www.betong.se/susanne_blog/

Hur som,programmet igår ska det handla om.
Jag hopppas (och tror) att:
Susanne kommer att ha svårt som attan att välja
mellan Måns Och Conny och jag kan förstå henne.
Conny är tydligen en jättesprallig kille som skämtar och
skratttar mycket.DET är bra! MEN tycker och Observera nu..
jag kan ju bara basera mitt tyckande på hur teve fram-
ställer dessa gossar,tycker iallfall att han tar liite för lätt
på saker ibland och framstår som lite för barnslig..
Måns å andra sidan verkar vara en mogen ung man
med fötterna på jorden,lugn,trygg historia MEN...
lite tafatt...
Tror iallafall Susanne väljer Måns och då för hans
trygga attityd..

Veronica är ju min favorit,säkert för hon är den som är
mest lik mej,som jag har lättast att förlika mej med.
Hon väljer mellan partykillen Jonas och den otroligt
lugna.trygga Magnus..
Jag gillar Magnus! Välj han!!

Lenitha då? Ja valet står mellan supergoa Mattias
och sportfånen Johan. För mej skulle valet vara skitlätt.
Mattias!! Tror inte Lenitha skulle kunna vara sej själv
med Johan..

Nu är det inte jag som ska välja..Tack Gode Gud!
Jag har gjort mitt val!!! :))

Thats my side of the story!
Har du en annan åsikt???
Vädra den då! Skriv en kommentar!


Kommentarer
Jonaslena

Merci for all the wonderful writings

2008-11-21 @ 10:46:54
URL: http://jonaslena.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0