Går vidare med denna dag...

Såja nu har jag gråtit klart och agerat ut i min ensamhet...
Man måste det ibland...

Klockan är snart eftermiddag och jag väntar hem mina barn.
har redan förberett middagsmaten så det ska gå undan då Vickan ska på
innebandyträning...duktig mammma..jahadå!

Tänkte på en sak då jag hade min sorgestund..lustigt vad musik
kan betyda mycket för en person.Jag har mina låtar jag lyssnar på
då jag är ledsen,sedan behöver egentligen inte texten alltid stämma
på varför jag är ledsen, sedan har jag mina låtar jag vill höra då jag
är happy och sedan har jag en städlåt.Nämligen Holy Diver på högsta
volym..varför vet jag inte ..men går fortare att städa då..knepigt!
Då jag är arg låter jag så mycket av mej själv att då behövs ingen musik....


Kommentarer
Lari

hahaha.. plastblommor?.. nee.. sånt kan man inte ha..=)

2007-10-24 @ 14:39:32
URL: http://webkocken.blogg.se
Lari

nä, det kan man verkligen inte klaga över ju.. ifall du nu får lov att nyttja det..=)

2007-10-24 @ 15:13:52
URL: http://webkocken.blogg.se
Annsingen

lari:Vad ska jag nyttja??? Tråden är lös här:))

2007-10-24 @ 15:40:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0