Gud vad jag är duktig..

Ja kan man väll få tycka ibland? Ingen som tycker det åt mej iallafall..
Har nu gjort det jag hade på min förmiddagslista!
Känns skönt!
Gjorde lite annat oxå som att prata med min postverkssyster då
hon så käckt sprang in på banken med deras postskörd för idag!
Sedan har min kära bror ringt..vi kan kalla honom Lagerbrorsan*S*
han sa att han med nöje hämtade mina barn från skolan både i dag
och i morgon! Det är en toppenbrorsa det!

Sedan var jag in på Ica och testade min karaktär...ja jisses!!'
Den karaktären hade jag lämnat hemma,gick ut därifrån med två stora påsar
chips...ja vadå? Billigt ju...2 för 30:- :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0