Gynning..

image133

Då Gynning var med i BB gillade jag inte henne alls men hon har vuxit(fast hon krympt) KUL jag är:)
Tycker numera hon är en relaltivt kul tjej trots allt,jag gillar då folk inte är så jätteperfekta och präktiga!
Hon bjuder ju verkigen på sej själv...nåt annat kan man inte säga.
Tycker hon o Berg ska tillbaka till Idol som programledare..visst Jihde är väll bra men lite..eh...stel va??
Vad tycker ni?
Vet ni förresten att Gynning har sina möbler ute på Blocket? Dom hon fick då hon var med i Roomservice.


Kommentarer
alex

Gynning är en bra tjej som skrattar åt sina egna blondie kommentarer, bjuder på sig själv helt enkelt, härligt !! jag tycker Jihde är jäkligt rolig o även han bryr sig inte en millimeter ifall han skulle säga ngt olämpligt.

2007-10-12 @ 10:23:13
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Annsingen

Ja hon har som sagt vuxit i mina ögion...Inget större fel på Jihde men tycker ändå tjejerna ska tebax...

2007-10-13 @ 10:40:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0