Here we go again...

Jaha.Måndag.Ny vecka...jippie ..eller nåt!:)
Blir så trött på mej själv att jag har så svårt att
somna om då Håkan kliver upp och åker på
jobbet.Spelar ingen roll hur jag beter mej,
kan bara inte! Dummit!

Idag är som sagt barnen lediga och jag satt
ju igår som ni vet och funderade på vad
vi ska hitta på.Ja dom har iallfall bestämt med
kompisar dom idag så jag behövde inte ha såå
stora probs över det...Lustigt!:)
Men just idag var det bra.MÅSTE städa lite och
skulle behöva tvätta överkast oxå..
Kombinationen vitt överkast och hund som gärna
ligger på överkastet är en DÅLIG kombination
så här i hösttider :)

Ja så vi får se vad denna dag har att bjuda på
lite skönt att inte ha några "måsten" såsom
att väcka barn,få iväg till skolan m.m..OCH det är vardag!!
Yeey!!!

Nu ska jag dricka mina ljuvliga morrondroppar och läsa
tidningen iallafall.
Återkommer om en stund om lite av gårdagens teve-
program...

Plöss på minus så länge!!

image465


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0