Home sweet home!!!

Japp!Hemma igen!
Sonen köpte ju inte det jag tyckte men fint iallafall.Bra dom har en egen vilja oxå så länge
det inte går överstyr..
Blev iaf jeans från H&M typ "hängjeans"...gråblå...
Röd t-shirt med nåt typ av tryck och på ena armen en dödskalle..
Så han blir ju naturligtvis snyggaste killen...lik mamma...läs det sista inom paranteser...:)

Jag ..ja jag köpte propplösare jag! Hihi

Jag har ju surrat om Lagerhaus ...hm...det var inne i Sundsvall dom öppnat och där var ju inte jag nu..
Får ta det till veckan istället:)

Nu ska jag relaxa lite och läsa lite bloggar...ligger efter där idag.
Sedan är det dax att fixa carbonarasås och pasta innan sonen drar på partajet..

Ja just det...dottern köpte två tröjjor hon..en rosa v-ringad jättefin på H&M
och en grå kofta på Kappahl...Och iomed att hon nu är typ lika lång som mej så kan ja kanske
låna liiite...Se där så bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0